22 oktober, 2008

Franskare och franskare

Folk börjar berömma mig för min franska... Det är coolt...
När jag inte bloggar nu försöker jag prata så mycket franska som möjligt... I bryssel fick jag aldrig prata franska utan att folk avbröt mig och gnällde på att jag felböjde verb på grund av konstiga undantagsregler men här blir dom mest bara glada när jag öppnar munnen. Det är coolt.

Jag skaffade ett franskt bankkonto idag. För besväret fick jag 20 € (180 kr). Jag funderar starkt på att gå till alla banker och casha in lite pengar hos alla...

På tal om cash kanske jag har en bra deal på g som involverar solsemester i November...
Bloggar mer om det när det är klart...

Förutom att banka konto har jag sjungit idag. Yesterday sjöng jag idag, inte fly me...

Imorgon skall jag nog sjunga where my guitar gently weeps...
Ja jag har tankat beatleskaraoketorrenten...

Nu skall jag gå och reta flickor.

0 kommentarer: