04 februari, 2009

Hej flicka, Hej pojke, superstjärne diskjockey, här går vi!



Hurra!
Jag vet att jag inte har bloggat på ett tag, det har varit avsiktligt.
Jag kommer numera att under hela 2009 involvera en svensk klassisk topplåt i varje bloginlägg. Det hela är ett försök att få klappa den svenska VisKatten...

Saker som har hänt sedan senaste riktiga bloggningen:
  • Min familj kom till Le Mans
  • Min familj for från Le Mans
  • Elias och Alex kom till Le Mans
  • Elias och Alex hittade Super-U, Zoo och Emmölin.
  • Elias och Alex for från Le Mans
  • Min mor hittade en bit cancer i magen
  • Min mor tog bort en bit cancer från magen
  • Jag har fått en kolfiberpåle, NAMNTÄVLING!!
  • Jag har fått en ljudtekniker, Han heter Paul och är störtskön, från yorkshire.
  • Jag har börjat på ett nytt thereminnummer som kommer blåsa era minds tillbaka till stenåldern
  • Jag har börjat bygga en ny dator, det står två halvgammla datorer på mitt rum jag skall snickra till en Mididator för att kontrollera specialbyggda sensorer.
  • Jag har nu kört totalt 31 föreställningar revy
  • Jag har fått så mycket komplimanger för hur bra jag är i revyn att jag nästan är självlysand
  • Jag har fått magsjuka (i måndags) och frisknat till (idag). Jag har dock gått ner ca 5 kg på två dygn.
  • Emiliano har fått ett jobb genom institutet och kommer lämna mig snart, fast han kommer hit på veckorna och jobbar på helgerna typ, så jag har någon som lagar mat åt mig.
  • Emiliano har fortfarande inte fattat att det inte är svårt att koka spaghetti
Några frågor?

0 kommentarer: