17 februari, 2009

Hej då Nyadal, Hej Stockholm

Nu sitter jag nuduschad, nyrakad och med morgonkaffet och kollar in det senaste av internet (http://www.dailymail.co.uk/news/article-1146283/Wash-hand--coleslaw-The-hilarious-examples-mangled-English-world.html ) och passar på att gråta ut lite medans mor är i duschen, far på jobbet och syster fortfarande sover.
Idag skall jag återigen lämna min familj för att åka ner till krigsfronten.

Fast först ett halvt dygn i sthlm för att hälsa på Elias och Alex. Tant Grön (Erika) och Tant Gräddelin (Helena) får också vara med. Eventuellt Kebabben också.

För övrigt har jag fastnat i 30 Rock, fruktansvärt underhållande serie!

Igår hade jag och syster fildelning i soffan samt battle för minst organiserade MP3mapp. Hur tänkte han den där steve jobs när han gjorde det fullständigt omöjligt att kopiera albumet älskade svenska visKatt?
Man måste ju jaga rätt på alla artisterna till albumet själv istället för att dra mappen.
Nu när jag återigen har blivit windowsanvändare kan jag ju bli mera militant i mitt applehat.

Dessutom fick jag High School Musical (1&2), det skall bli spännande att se, med tanke på att det är alla mina dansares dröm att få dansa i någon uppsättning av den på Disneyland Paris. '

Jag har träffat en av dansarna därifrån, för övrigt Johan i revyns ex. Han sa att hon var jättetrevlig innan hon började jobba på Disneyland.
Dansare är konstiga.

Så:
På bussen: Sova alternativt musik, alternativt 30 Rock
På tåget: High School Musical 1, följt av south park avsnittet Elementary school musical, sedan beror detpå humör om jag följer det med 30 Rock eller Monty Python's Flying Circus.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nej nej nej. Inte ha olika storlekar på orden, mkt irriterande betoning i huvudet på mig. I övrigt uppskattar jag högeligen att tempot på bloggandet ökat. Hojta om du är i Uppsala ngt!

Nils Wärmegård sa...

Tack för komplimangerna, bara för det skall jag sluta skriva JAG större än allt annat.
Är det ok att jag fetstylar alla personer som nämns i bloggen?

Kul att du fortfarande lever Linnea!