15 februari, 2009

Dagens Todo

Jag har lärt mig mycket av min far, han kan så mycket.
En sak jag har övat in de senaste dagarna här hemma är att bära gubbkeps och gå som min far.
Keywordsen för att gå som en karl är att:
  • Lägg händerna på ryggen
  • Tänk lätt skridskoåkning med fötterna
  • Halvera stegfrekvensen (från Nils Normal Walk)
  • Tralla eller Humma
  • Höj blicken
En till sak jag har lärt mig är att skriva todolistor.
Dagens todolista är:
  • Piffa till bloggen (KLAR)
  • Testa nya bloggerwidgets (KLAR)
  • Uppdatera Nilswiththepole.com (Relativt klar, skall skriva en teknisk fisk och en livshistoria också)
  • Installera Reason och Ableton på datorn (jobbar på det)
  • Installera och spela Grim Fandango (hittade det hos mostrarna, lånade det, vem av mina kusiner är det som köpt detta fantastiska spel??)
  • Klappa Katterna (Har klappat båda, dock ej ordentligt)
  • Duscha (KLAR)
  • Äta (Gjort en gång, har väl fyra mål mat kvar)

0 kommentarer: