19 februari, 2009

Back to work

Igår kväll gick jag och la mig 1900, imorse klev jag upp 1030 typ.
Det är konstigt hur jetlaggad man kan bli av att resa från Stockholm.

Nu har jag husomhelst jobbat.
Idag hade jag en fem timmars privatlektion. Jag har lärt mig i princip allt jag behöver veta om mitt "In Other Words" nummer.
För att det skall bli enklare för er, mina kära läsare, kommer jag från och med nu kalla mina nummer för:
"In Other Words" eller IOW, är det klassiska Nils nummret, Jag sjunger fly me to the moon och apar mig som en tok.

"By the hammer of Thor" är det nya hemliga nummret som inte är klart än. Det handlar väldigt mycket om att spendera pengar på dyra leksaker.

Idag jobbade jag iallafall på IOW med Giovanna, en italiensk clown. Jag har fått massor av nya färger på min palett som hon säger. Nu har jag förberätt ca 100 sett att göra mitt nummer.
(Pyramidsättet, vad är det för sätt!?!?)

För övrigt har jag mest bara kollat på 30 Rock, Mozartavsnittet kan vara något av det bästa som gjorts inom television någonsin!!

0 kommentarer: