15 december, 2007

Tankar vid frukostbordet

Hur kommer det sig att fläskkotlett och bacon smakar olika då det är grisdelar båda två?
Vad är godast, fläskkotlett eller bacon?
Finns det något som inte blir godare av ett lager ost ovanpå?
Går det att göra ost av grismjölk?
Var tar all grismjölk vägen, går allt till kultingarna?

Jag ser framför mig det bästa av två världar gris och mejeriprodukter!
GRISOST!

Well well well.
En halvstekt halvgris senare reste sig den unge mannen från datorn, drog på sig hörlurarna med Bonnie Tyler och Den nyaste låten någonsin "Man without Flaws (December Twentyfour)" med Nisse Wärmegård. (Kommer snart för nedladdning...)

På väg ut undrade han, Håller jag på att bli amerikan?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag röstar för bacon!
Du har missuppfattat inlägget, jag kommer dock minnas det du skrev och lägga det på hyllan tills det blir slentrianmässigt sex.
Jag får för fan inte ligga på ett par veckor till. Googla på avslag och stygn så fattar du varför ;)

Liselottang sa...

Hoppsan, seb var visst inloggad, det är Liezl som skriver.

Nils Wärmegård sa...

Man lär sig nåt nytt varje dag...

Anonym sa...

nils, tu es grave!

Nils Wärmegård sa...

Franska kommentrarer på ett svenskt inlägg. Jag förstår ingenting!!!

Finns det alltså grisost i frankrike?