03 december, 2007

Ny dag, nytt avsnitt!

Min punktliga sida njuter verkligen av dilemmat mellan att börja köra ut avsnittet innan 12 så jag VET att ingen liten Alexander Edström eller Andreas Andersson kan klaga på att avsnittet inte är ute i tid.

Ni hittar som vanligt det senaste inom avsnitt på http://christmus.blogspot.com

Kvällen här hemma har varit lugn, trots små nervösa sammanbrott av en självdöende dator...
Att göra en julkalender kräver att all utrustning fungerar som den skall, och en tvivelaktigt pigg dator är helt oacceptabelt så jag identifierade felet och åtgärdade det.

Jag tänkte ett kort tag sälja allt damm jag har blåst ur datorn, men jag väntar tills jag har öppnat och rengjort ordentligt innan det blir av.
Hur som helst så har jag återigen all utrustning under kontroll och imorogn väntar filmning av de sista avsnittet tror jag... Sedan är det bara att klippa klart allting och somna.

Alla ni som inte har spammat alla ni känner om julkalendern bör göra det snarast möjligt. Vi vill ha fans!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Köp mac - slipp oroa dig!

Nils Wärmegård sa...

Kära syster, blir du militant macanvändare så säger ajg upp bekantskapen med dig..

Anonym sa...

jag skickar ut till alla på cirkör.....

Anonym sa...

Blir inte militant, men jag har klivit in i en bättre värld sen mitt macköp. Du ska får provköra i jul och se om du kan hålla dig från att bli förälskad.. :)

Anonym sa...

jag har macbook jag med, Lisa, och jag haller med dig om att mac ar coolare an PC.