02 december, 2007

Söndag Sköndag!

Jaha du Internet. Nu är det söndag igen.
Det betyder att jag inte behöver gå ut. Jag tror dessutom att det regnar.

Idag skall jag städa mitt rum och sedan göra tusen avsnitt julkalender.
Det bästa vore om fjärrkontrollsfunktionen på min mobil vore mera sofistikerad så jag skulle kunna göra julkalender i badet, eller om jag hade ett trådlöst tangentbord. eller en bärbar dator.
Well well, man kan inte få allt här i livet.

Jag vet inte om jag har skrivit att Sandra är tillbaka från sin korta visit i Sverige och att Marilen har lämnat oss. Så nu är det bara jag och Sandra här i lägenheten. Det är tomt utan en massa crazy 30åriga tanter som skriker (även när dom skriver emails)
Men jaja, mina öron behöver vila ibland dom också.

Nu skall jag dricka upp mitt kaffe, städa, ta en dusch, prova min nya deo (om någon som bott hemma hos en i en månad ger mig en deo som tack, bör jag ta det som en pik?). och sedan sitta i ett rent rum, lukta gott och göra julkalender som kommer gå till historien som den godast luktande på denna sida sunes jul.

2 kommentarer:

Anonym sa...

107 besokare i gar.
67 hittils idag.
http://extremetracking.com/open?login=ieslush

Anna and Bjorn sa...

klart det va en pik!! haha...
underbart att december äntligen är här!!!