21 mars, 2007

Riktiga män!

Idag säger jag bara en sak.
TOBIAS NORDMARK!
(Paolo kör påle, han gjorde sina första flaggarmhävningar idag och hans favoritfärg är nog blå)

Du är minsann en uppmuntrande riktig man, trots att du har infiltrerat suspekta subkulturer och haft konstiga frisyrer, men hursomhelst. ALLT ÄR FÖRLÅTET!

Efter att ha umgåtts skitlänge med en massa sörlänningar. Ni vet sånna söder om Gnarp. Så blir man ju jätteglad när någon förstår vad en riktig man egentligen är.

Alla borde läsa tobys senaste alster åt LG2S. Ni hittar det HÄR!

Dagen i övrigt var helt ok. Jag har biljetter till Alec Empire nu! Dessutom har jag köpt Clownnäsor. Och min theremin har kommit fram till Haag, nu är det bara att vänta tills den kommer hit! Då kan jag slutföra vad jag är satt på jorden för att göra.
(En massa oväsen och lite småhäftiga pålmoves...)

PEACE OUT!

3 kommentarer:

Milqy Balboa sa...

vad köper du clownnäsor för (:-) och en annan fråga. Hur ser de ut? Vilket material?

Nils Wärmegård sa...

Det vet du redan, du vet allt milq, du måste bara lita på dina instinkter!

Anonym sa...

Apropå "Riktiga män" finns här ett tips till Toby o alla andra sådana.... http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=2374&a=632660