28 mars, 2007

Ny mic, Diamanter och snart lov

Hurra hurra!
Det har hittats diamander i norrland. Alla hurrar!

I morse vaknade jag, väldigt trött kände jag hur dinosauriegenerna från mor spred sig på väg till vattenkokaren, Sandra skrattade gott åt de vrak av människa som jag var.
Jag blandade mig en mycket stark kopp kaffe och tog med mig den till den mycket varma duschen. Sedan blev jag människa igen.

Efter cirka en timme som människa var det dags att bli clown. VI hade sista clownlektionen idag.
Sen blev jag människa igen och la mig i solen och strechade och lyssnade på Harry Potter, strålande talbok jag laddade ner från internet.

Vi hade förövrigt finfrämmande på skolan idag. Cory, mannen som lärde mig grunden i påle tittade förbi, han är polare med Charlotte USA i ettan och är här ett tag för att hälsa på henne.

Dessutom fick jag en microfon idag av Virginie (skolans ljudlärare), det är en vibrationsmicrofon som jag sätter fast på pålens fot så allt pålen upplever hörs. Det låter häftigt och jag tycker om det.
Mest oljud vinner!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Diamanter?? Shit! Snacka om att jag inte alls hänger med, och jag bor ju faktiskt i samma land. Sjukt

Tobias Grodmark (nä?) sa...

Äntligen är Norrland självförsörjande! Gräv bort allt söder om gnarp!