20 mars, 2007

Gladare idag!

iga
Gårdagens lifehate har nu gått över. Foten är på väg att bli bra igen och livet känns värt att leva.
Vad jag gjorde i skolan idag är jättehemligt så det kan jag inte blogga.

Efter skolan beslöt jag mig för att köpa en bunt clownnäsor till klassen på picard superduperpartyartyfartystore. Men dom stängde dörren precis när jag kom dit. Trots att jag viftade med 6 st 50€ lappar (ca 2500 kr) så släppte dom inte in mig. Dålig stil av dom.

På väg från Picard festblablablastore till La Poste där jag skulle tvätta pengarna åt skolan så såg jag en jättefin affisch som gjorde mig mycket glad.

Som de uppmärksamma och läskunniga bloggläsarna kan se så kommer ALEC EMPIRE till stan. Den 4 April.
Jag och Elias kommer stå längst fram och hoppas han spelar trollkarlen lurifix.

LIFE RULES!

1 kommentarer:

Tobias Grodmark (nä?) sa...

Du ska ju bara se bögen Alec Empire - Världens svar på Dennis Lyxzén. Nic endo går nog runt och gör något vettigt, som ser snygg ut eller liknande.

Vilken disciplin kör Paolo? Och vad är hans favoritfärg? Jag ska fixa en present till honom.