18 mars, 2007

Don´t Filmjölk, Feel Pain!

Här är jag igen.
Smutsen på erat internet. Nils "bloggaren" Wärmegård.

Vad har jag gjort sedan sist? Jo, illa mig.
Jag har ont i Foten, jag sträckte hälsenan eller nåt sånt i fredags på sista lektionen. Så jag har inte kunnat gå så vackert och stilrent som jag i vanliga fall brukar göra.
Igår satt jag mest hela dagen framför datorn och i sängen och kollade på "Four Rooms" strålande film, speciellt Quentin Tarantinos del.

Idag väcktes jag argt av min mobiltelefon som dagen till ära innehöll en Anna av modell Nerman som undrade vad hon hade för lektioner imorgon. Jag kunde inte bry mig mindre och råkade nog vara oartig i telefon. Hoppas att du inte tog illa upp Anna, men ring aldrig mig innan klockan 1500 på söndagar!

När man mest bara sitter framför datorn så hinner man chatta med en massa folk, jag har blivit så kallad Myspaceoholic och börjat att aktivt använda min myspace. Alla som vill kan bli Myspacepolare med mig: http://www.myspace.com/cirkusnisse

Nu skall jag nog äta någonting.

0 kommentarer: