19 mars, 2007

Livet är ju kul nästan jämt!



First of all, all englishreaders, go to Thomas blog, it is in french and you can find it here!
Alla svenskar kan istället försöka läsa Thomas blog här!

Thomas (uttalas Toh-Mah) är en av pålkillarna i ettan, han har roligt hår och roligare personlighet.

Idag har det varit en tung och jobbig dag. Jag får inte använda min fot på en vecka och alla uppmuntrande brev kan skickas till:
Nils Wärmegård
Rue Longue Vie 2
1050 Brussels
Belgium

Det ända vettiga jag har gjort idag var en reklamfotning åt bullens pilsnerkorv (tack Anna).
Ni hittar den här!

För övrigt anser jag att det här är plats för en ursäkt för att jag sov i Annas säng som ni kanske kunnat läsa i hennes blog.

Förlåt Anna, datorn var redan på när jag kom, resten trodde jag inte att du skulle fatta att det var jag. Hur ofta använder jag coldpacks egentligen?

1 kommentarer:

Anonym sa...

Dank U Nils. I'll try to write in english now, as often as I can (or I want).
I hope You'll tell me what you wrote about me in swedish.
Peace. TomA