08 mars, 2007

Bloggteknik

När man är VÄRLDENS BÄSTA BLOGGARE (tycker iallafall mor) så kanske man ibland bloggar på rutin. Typ
Tjoohoo, påle, tjoohoo hata belgien, tjoohoo anekdot (som oftast är överdriven lögn), tjoohoo trött, tjoohaaa ses imorgon bloggen.

Därför testar jag nu att bara betygsätta dagen, 0 betyder anus (om du inte vet vad det är är det bara att googla*). 10 betyder bra (bra som i bra på hockey, fast i allmänhet bra. Utan hockey)

Uppvaknandet: 3 (Jag var ganska trött och hade sovit på konstigt sätt på axeln.)
Frukost: 5 (Chokladmûsli, inte direkt som hos "Jonas" i Montreal...)
Vägen till skolan: 4 (träffade Jasper och Sergio efter ett tag...)
Uppvärmningen: 3 (Efter gårdagens powerdiscouppvärmning kändes det rätt seegt...)
Trampolinlektion: 6 (Marc var inte där, men jag fick mycket gjort...)
Pållektion: 8 (Jag var på topp idag, och fick träna ensam då Paolo har ont i handen/huvudet/bilen och MarieLouise (känd från alby) körde trampolin med ettorna, Limpan var på topp och Christer hade bränt en ny skiva med halvbra musik...)
Lunch: 7 (Rund macka med gris OCH ost, stor flaska cocacola för att fira att pållektionen gick så bra)
Yoga: 6 (Den kändes snabbare än vanligt och det är alltid ett plus...)
Musikinterpretation: 3/7 (3 för christophs insats som mest bara var destruktiv kritik, 7 åt sylvain som hoppade runt och var på g idag, lektionen drog över tiden med en timme, men jag brydde mig inte...)
Hemresa: 7 (Inga Jasper eller Sergio som stör, sköönt!)
Middag: 5 (Tagliatelli som jag inte orkade koka klart för jag var skithungrig...)
Bloggning: 7 (Känner att jag har hittat ett nytt sätt att blogga, det är alltid bra...)

Totalt: 7 (En helt ok dag!)

För övrigt anser jag att CSN bör betala för all övertid vi pluggar!


*Hej Mr Google, skicka ett förskott på aprils lön...

0 kommentarer: