06 mars, 2007

Flyttar!

Jag håller på att flytta...
Det är dock ej så allvarligt som det låter. Men eftersom mitt personliga projekt börjar likna little shop of horrors (FEED ME NILS!!! FEED ME ALL NIGHT LONG!!!) så anser jag att det är säkrast att flytta dödsplantan till skolan där jag känner att jag har mera plats. Mindre snack, större verkstad.

Dagen var bra förutom att jag av någon outgrundlig anledning gjorde skitdåliga saltos på pålen. Men det fixar jag imorgon!

Nya bilder kommer upp i PICASAgrejen, som förövrigt är både lätt att använda och rolig.
Jag skall försöka lägga upp bilder varje dag eller ännu oftare.
Bloggen är numera hitech och lättanvänd, men råful. Jag lovar en ny designlösning någon gång runt 10 Juli.

Fram tills dess, håll ut!

Vi hade dessutom interpretationsmusiklektion idag med Sylvain och Christophe. Jag sjöng KRÄM med Kent.
Vi skall göra en musikalliknande scen och helst testa karaktärer som skär sig jättemycket med låten och något vi aldrig provat på scen tidigare. Vi får se vad jag hittar på.

Fram tills dess får ni gissa vad jag gör. Jag orar inte blogga utan skall käka tortellini.
PEACE!

0 kommentarer: