04 mars, 2008

Inte det minsta irriterad längre

Föreställningen är över, för denna gång.
Det ryktas om att den kommer sättas upp i Danmark någon gång fram över.
Som snart arbetslös ung slyngel så känns det skönt att veta att jag får flasha musklerna och skillzen utanför norges gränser efter skolan är slut...

Just nu är jag hemma i Nyadal, Chrille P är på besök här också, fast han har gått och lagt sig. Bildserie på g: Christer Pettersen i Norrland.

För övrigt så skall jag försöka blogga mera nu! Men det har jag lovat förut också!

Varför kommer det inte en bloggerwidget till PSP?

2 kommentarer:

Unknown sa...

Ser fram emot bildserien!! Men varför la ni honom så tidigt??!

Liselottang sa...

Hey!
Ja ledigt skulle jag behöva. Men mitt man är typ mer upptagen än vad du är. Idag jobbar han köttfabrik och i morgon ska han på Kent i Gävle.

Du borde ta dig hit istället, any time. Vi stressade småbarnsföräldrar har ju Svantors sov och mat-tider att anpassa oss efter nu så det är enklast om du kommer hit :)

PUSS