26 februari, 2008

Trallala

På fredag får jag ÄNTLIGEN mitt exemplar av Lurv. Som jag har väntat.
Ronny E chattade på DN igår.

För övrigt så handlar livet väldigt mycket om föreställningen. Jag vaknar, äter, värmer upp, låter någon fixxa mitt hår och sedan kör vi föreställningen, nån säger att den var bättre än väntat och sedan åker jag hem och spelar theme hospital tills jag somnar.

Vi har visserligen inte visat föreställningen för någon betalande än då den officiella galapremiären* är imorgon.

Om 4 timmar är vi igång med det vi kallar genrepet. 164 barn i helt olika åldrar (ryktas mellan 13 och 20 år) samt deras lärare/skötare. Plus lite random pack från skolan såklart.

Om jag känner belgiska barn och ungdomar rätt så kommer föreställningen idag bli fruktansvärd för oss som artister och därigenom fruktansvärd för dom. Men vi får bita ihop och försöka göra så gott vi kan av situationen.

Nu skall jag knalla till skolan och äta lite frulle...

På fredag kommer typ alla, utom Hege, hon kommer lördag morgon skittidigt, men sen är hon norsk också. Eller kan någon (typ syster) informera om vilket datum Chefen och Chefens fru kommer?

*Galapremiär = Alla cirkuselever anländer i rena och hela kläder på både ben och armar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

När jag sökte på evenemang i Bryssel inför helgen som kommer var det allra första alternativet (av 500 evenemang) en cirkusföreställning på ESAC
http://www.brusselsinternational.be/wabxlint/components/advalvas/agenda.jsp
Den ska jag gå på på lördag!
Papps

Anonym sa...

När jag sökte på evenemang i Bryssel inför helgen som kommer var det allra första alternativet (av 500 evenemang) en cirkusföreställning på ESAC
http://www.brusselsinternational.be/wabxlint/components/advalvas/agenda.jsp
Den ska jag gå på på lördag!
Papps