09 februari, 2008

BILDBLOGG / TÄVLING!

Hej internet!

Jag har flera dagar tänkt bildblogga, men jag hittar inte mobilsladden och blåtandning verkar inte funka av någon outgrundlig anledning. Så jag beskriver istället bilderna.

Tusen ord säger ju nästan lika mycket som en bild.

Första bilden skulle nog vara på min brännskadade arm.
Jag skulle se till att det var bra ljus och riktigt inzoomat. Så här tre dagar efteråt ser armen ut som en rosa hårig smällplast alternativt en könssjukdom.
Men det gör inte så ont och verkar läka ihop snyggt och fint.
Jag har märkt att företaget som gör flammazine (skitbra salva för pastaolyckor och pålsår har sitt beneluxxxkontor aldeles bredvid mig, dom kommer bli förvånade när dom får ett fint allahjärtansdagkort av mig!)

Den andra bilden jag skulle blilildblogga skulle nog ha blvit på dom nya fina skärmarna vi har fått till kreationen. Det är tre riktigt snygga samsung 22tums datorskärmar med inbyggd tvtuner/TV med inbyggd dataskärm. Vi skandinaviska killar (Jag och Chrille) drägglade ordentligt över dem, de franska killarna (Loic och Benjamin) Var inte bara förvånade över att tvn var platt, utan även allt detta med färgtv. (När fransmännen på skolan inser vad chrilles nya ajjpoddtatch kan göra kommer dom bränna honom på bål och kalla honom häxa)

Den tredje bilden skulle nog bli på himlen, som någon slags eliastribute (han knäpper fruktansvärt många bilder på himlen...) för att solen har skinit och det har flygit massor med flygplan överallt, eller det var i allafall sol och plan på himlen i morse när jag gick till metron för att stänga in mig på skolan hela dagen.

Den fjärde bilden skulle nog vara på en IRRITATIeON affisch som hänger bland en massa hårdrocksaffischer på en konstig hårdrocksbar dit jag, Chrille, Charlie, Lotta och Charlies mystiska expojkvän gick häromdagen för att den mystiska expojkvännen ville se en konsert.


Så kära bloggreaders, fram med kritorna eller kritonas (kille i ettan) och rita någon av dessa fyra bilder och skicka till:

Nils Wärmegård
Rue Longue Vie 2
1050 Brussels
Belgium

Vinnaren får en fribiljett till IRRITATIeON samt iEslush CHRISTmUS på DVD.

Peace!

0 kommentarer: