19 februari, 2008

Comeback!

Jag känner ständig ångest över att jag inte bloggar så mycket som jag önskar.
Jag har ett spännande liv och vill gärna dela med mig av det till alla Nilslovers där ute så ni ser hur kul jag har det.

Idag gjorde Paolo en konstinstallation som jag dokumenterade för att visa er.
Paolo hävdar att den skall avspegla hur vi i klassen känner oss för tillfället. Jag ger er installationen IRRITATIiM










Nu skall jag lägga mig i sängen och tokfisa jättemycket. Vi skulle prova att rapa i synk under en av scenerna idag i föreställningen och jag är ju inte den som är den som är den som är den och riskerar att inte få fram en rap. Så jag paniksvalde en massa luft. Som nu snart kommer ut den andra vägen.

God Natt!

2 kommentarer:

Bess sa...

Jag förstod inte installationen. Han Pablo verkade mest trött. Heter han Diablo i efternamn? Det vore kul.


Det här är jag inne och surfar på:
http://www.picturesofwalls.com/

Nils Wärmegård sa...

Det är inte paolo på bilden, det är tim.