12 februari, 2008

Betala för musik?

Det var ju fruktansvärt länge sedan jag köpte en cdskiva nu. Jag minns inte riktigt när det var men jag tror inte jag avsiktligt har köpt någon cdskiva under iallafall hela min tid i bryssel.
Jag har fått en JeanMichel jarre skiva när jag köpte en DVD och en Robert Crumb skiva när jag köpte en Bok. Men att köpa bara en cdskiva känns som en utdöd hobby.

Då jag nästan bara lyssnar på musik från PSPn så känns det som att cdskivor mest bara hamnar på golvet eller någon hög på skrivborden.

Hursomhelst.
Jag har nyss beställt en cdskiva.

Dom är ju så blygsamma så man missar deras skivsläpp. Inga stora rubriker i tidningarna, ingen i bandet spyr på en flygvärdinna eller visar genitalierna för att få publicitet i samband med skivsläppet.
Ni förstår såklart att även jag har insett att Lurv finns i handeln.

Euskefeurats nyaste skiva! Första skivan på 13 år!
Snart i ett kuvert hemma hos mig! (mammsen och pappsen, ni får lyssna snabbt en gång sedan posta den till mig!!!)

Alla Euskefeuratlovers kan beställa egna exemplar HÄR!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Posta?!! Dom kan väl ta med den när vi kommer om två veckor..?! Då slipper den bli postskadad på vägen också juh!

Nils Wärmegård sa...

Justja!
Smart syster!!

Anonym sa...

Vi känner oss hedrade!
Euske/DanE

Nils Wärmegård sa...

EUSKEFEURAT HAR HITTAT MIN BLOGG! Det är jag som känner mig hedrad!!

Anonym sa...

Det är min narcissistiska sida som vägleder mig. Jag söker på google efter sånt som skrivs om oss. Heder eller inte, och för vem, det är frågan! Där har du nåt att fundera på.
DanE