25 mars, 2008

Påsklov

Woohoo! Jag börjar inse mer och mer att jag faktiskt SKA till Kina och visa dom hur man kör påle, eller iallafall klättra på Land Rovers release och folk kommer nog kolla på bilen eller de kinesiska fotomodellerna på motorhuven. Men jag får snuskigt bra betalt för det så jag bryr mig inte så mycket.

Hur som helst har jag lov just nu och två veckor framåt. Fast jag måste till skolan och fixa saker. Dumjag råkade sparka ner thereminnen i golvet så den måste fixas, sedan skall jag bygga om antennerna så dom blir snyggare.

Olyckligtvis är Bryssel täckt i någon slags grå snö. Det betyder nog att det kommer ta ett tag att ta sig till skolan.

Anna "Skithungrig" Nerman vill se roliga bloggar för att hålla henne sällskap när hon inte äter (dum idé). Roligare än så här blir det inte stumpan!

Jag kan för övrigt tipsa alla PSPlovers om Universal Document Converter, världens smartaste program för oss PSPlovers. Istället för att skriva ut på papper och därigenom direkt döda alla djur som finns så skriver den ut saker i snygga bilder du sedan läser på din psp så kan du döda djur själv istället för att xerox gör papper av dom!

0 kommentarer: