19 mars, 2008

Nyklippt!

Jag har inte bloggat på några dagar nu igen för att jag vill kunna blogga och säga att jag får åka till Kina men det är inte helt klart än.

Bruce Willis och Loïc fyller båda år idag så jag tänkte att då får jag klippa mig som dom!
Dessutom har jag blivit fruktansvärt less på mitt hår de senaste dagarna.

Så jag bloggar bilder på min nya frisyr:


Sådär mycket hår satt på mitt huvud (foten är i naturligstorlek 42 stortån är photoshoppad)


Sådär lite hår sitter på mig nu!

Mer kul saker som har hänt är att vi har besök av montrealare denna vecka:

Ann-Fey som kör trapets


Simon som kör stege


Joe som kör Straps och Cyrwheel

3 kommentarer:

Milqy Balboa sa...

WOho en riktig hånglare där på slutet. Ser du det Nils, att det är hångel på g på sista bilden. Verkar inte riktgit som att alla kanadagäss har gott uppsåt eller hur Nils?

Anna and Bjorn sa...

hahahahahahahahahahahahhahahahahahahahhahahahahahahahahahahhaahahahahahahahhahahahahahahahahahah du kommer få så mkt stryk!

Anonym sa...

I'll kill you, you silly bitch!!!!