08 februari, 2007

Blog #200

Hurra! Bloggning nummer 200 från denna blog. Jag minns inte (och orkar inte kolla) hur många bloggningar jag gjorde på gamla bloggen.

Hursomhelst så sitter jag just nu och avnjuter frukosten tillsammans med Elias live via MSN. Vi disskuterar gammal bacon, minigolf och cirkus.

Idag väntar en lång dag av akrobatik, påle, handstående och teater. Vi skall redovisa en uppgift på teatern som heter Hon. Problemet är att jag är sämst på att gestalta kvinnan.

På lördag väntar en lång flygtur via Njo jork till månntreååål. Det skall bli spännande. Framförallt att flyga tillsammans med Emilliano, Loïc, Sylvain och Chrille P.
Enligt mina beräkningar kommer Chrille kolla på film, käka kakor och sova hela vägen.
Sylvain kommer vara jätteflygrädd och gråta en skvätt.
Emilliano och Loïc kommer leka kurragömma och få provåka handbojorna på flyget samt jag som mutade en flygvärdinna och slapp sitta bredvid dom, men olyckligtvis hamnade bredvid en mycket mycket stor man som inte ville betala för ett extra säte så jag försvann in mellan hans bilringar.
Se Fig 1

1 kommentarer:

Unknown sa...

Hahaha, ser fram emot att läsa hur resan gått. Själv ska jag flyga från Arlanda till Sundsvall idag, och hoppas att det går smärtfritt. Man hinner nog i alla fall inte få svetteksem från någon annans valkar på 50 minuter... eller??