17 januari, 2008

Hej internet

Kära internet, jag vet att jag inte har hälsat på dig så mycket på sistonde. Min grannes internet verkar vara trasigt, så min enda möjligthet att prata med dig gratis är på skolan. Och här är det alltid lektioner som skall besökas, trick som skall läras in och pålar som skall neoprenas och avneoprenas och omneoprenass...

Hursomhelst kära internet och bloggläsare (ni som fortfarande troget besöker bloggen varje dag för trots en bloggtystnad på nästan en månad), har ni reflekterat över idéen med grisost? Är det någon som råkar sitta på ett startkapital för att köpa en gris?
Vad kostar en gris?

Övrigt i Livet:
Thereminnen jag skall använda i mitt personliga projekt (som jag försökte använda förra året i det personliga projektet) är vid liv. Den funkar, den är stabil och jag är en lycklig man.
Wilco (känd från www.theremin.nl) kom hit i måndags och lärde mig allt jag behöver veta om theremins under en heldag i ateljen.

IRRITATIeON är ju namnet på våran kreation, den går snabbt, den går frammåt och alla utom paolo verkar vara glada. Jag kommer köra lös en kavalkad av trick jag inte kört på scen förut och prata om apor.

Nu skall jag käka cyberfrulle. Its been a while and internet needs to see me eat like a jättebamsing till björn.

Jag skall försöka blogga minst varannan dag från och men NU!

0 kommentarer: