23 januari, 2008

Ledig dag

Livet på krigsfronten är spännande och nåt man kan leka med.
Idag är jag ledig och har firat detta med att skrika åt Sandra, fått kaffe på sängen och läst om Heath Ledgers bortfall ("Fuck, it should have been Britney Spears instead, i Liked heath, knowi dont have ANY reason to go to hollywood" -Sandra)

Gårdagens fotografering gick strålande. Styla mitt hår tog längst tid, först gjorde Corine någon slags fluffig hjälmfrisyr så jag studsar om jag landar på huvudet.
Sedan gjorde Benoit om hjälmen till en ofluffig hjälm som mest skulle krossat golvet om jag landar på huvudet.
Rolf och Mats var lite skeptiska till båda försöken så sedan fixade mats till det så jag kommer se ut som en promoaffisch för ariska män i tredjeriket.



tihihi...

Nu skall jag snart duscha, städa och gå på stan.

1 kommentarer:

▲ ▲ ▲ sa...

Stiligt, Nisse. Nu kan du söka jobbet som James Bond.