27 augusti, 2007

Personal Project

Youtube tar som vanligt längre tid än väntat.
Men alla som vill ladda ner mitt personliga project i nästan fullscreenkvalite kan göra det genom att högerklicka på länken här nedanför och välja "spara mål som"
Skicka gärna en kommentar eller två om vad ni tycker, då jag siktar på att utveckla nummret till nåt häftigare och så med mera effekter (!?!?) och eventuellt den mytomspunna jättestora thereminen.

DOWNLOAD
(100 MB, divX/AVI, Färg, Stereo, 10 Minuter, Öppnas i VLC eller DIVX player)
All you englishreaders, rightclick on the link and save it... It is a good movie. YOu will find it very enjoyable for both eyes and ears.

För övrigt så är jag i Härnösand och funderar på att gå på gymmet och slänga vikter vilt omkring mig, men det regnar så jag väntar ett tag...


Storasyster, som förtjänar beröm för att hon gick tjejmilen igår, skickade dagens roligaste länk.
KLICKA GODDAMMNIT!!

EDIT:
Det hetaste inom bloggläsning är iallafall den Webbaserade RSSläsaren Googlereader (KLICKA).
Den är iof fortfarande under utvecklingsstadiet, men som allt annat från Google så är det stabilare i betastadiet än en Microsoftprodukt när den är klar.

Lägg till alla dina favoritbloggar och du ser när dom har något nytt att berätta. Skitsmart för den som är datorlös och snor datorer av en massa folk hela tiden, eller den som surfar över modem och därför inte vill tappa bandbredd på en automatiserad RSSläserer.
Dessutom kan man självklart lägga till Google Reader till sin googlestartsida.

Tack google för allt fint..

(Alla Nilskännare förstår att jag lägger till detta i det två dagar gamla inlägget för att fler skall se filmen och ladda ner den.. Skicka lite comments goddammnit...)


10 kommentarer:

Tobias Grodmark (nä?) sa...

RALF RALF RALF!
Det där kan vara den roligaste tjuvlyssningen ever! Människor är dåliga.

Ps. RÖJ SLY ÅT MOR DIN!

Tobias Grodmark (nä?) sa...

Nu har jag kollat på ditt personliga projekt. Det skulle bli sinnessjukt coolt om du fick thereminen att funka på stångas. Men annars gillar jag det. Temperamentsfullt.

Ps igen. Varför skrattar folket i publiken åt så konstiga saker? "Oj nu går nils några steg åt sidan. Det var kul."

Nils Wärmegård sa...

Kära tobi
Publiken jag använde i mitt personliga projekt är samma folk som ser mig träna, så när jag gör saker som dom inte har sett förut, t ex gå åt sidan, så blir dom chockade och det leder till skratt.
Det har inget att göra med att det är roligt. Mitt personliga projekt är inte tänkt att det skall vara roligt, det skall vara COOLT!

Imorgon skall jag röjsåga, och det skall banne mig upp på youtube.
Synd att youtube är så seegt, dessutom har jag märkt nu att även shellkonto blir instabilt när det handlar om 100 mb filer.

Internet borde styras av Kim Yong Il, alternativt Viktoria Edström.

Anonym sa...

Men sluta, alltså: Killen i filmen är ascool -inget snack om saken!- men det ÄR ju inte du. Vem som helst kan ju se att det är fejkat! Någon som knoddade Premiere och hittade suddgummifunktionen eller något.

Anonym sa...

jag älskar att du skrålar shoreline.
en av de bästa covrarna än så länge!

volter är coolt och det är fan inget skrattande från voltaren.
=coolt>skratt

Anonym sa...

Till alla som är oroliga för sly-beståndet, så kan härmed meddelas att det snart är ett minne blott! Allt som kan tas med snöre är borta, nu är det sågklinga som gäller. Bäva månde slyn!! För övrigt kommer den stora manbarhetsriten att ske i morgon. Det som gör pojkar till män, det som skiljer veklingar från hårdingar, det som skiljer agnarna från vetet, fåren från getterna etc etc. BYTA DASSTUNNA!!!!

Nils Wärmegård sa...

Jag vill dessutom upplysa alla Nilslovers som har oroat sig över hur mycket jag arbetat åt mina föräldrar att jag dessutom genrepar inför mina föräldrars kommande demens genom att serva den gipsade cowboyen i soffan...

Anonym sa...

VILKEN FIN FILM DU HAR GJORT NILS! :D :D :D :D :D :D <:D och va stark du är ! som en typ av björn fast på en smal pinne istället för en stubbe eller grotta. . igår höll jag ett tal om dig i omklädningsrummät innan gympan och berättade om din film som man kan se hemma hos mig eller vid sin egen dator. bra jobbat kärlek kärlek

Nils Wärmegård sa...

Tack Linus! Skönt med stöd från omklädningsrummet!

Anonym sa...

Haha. Byta dasstunna. Haha. *gör tummen upp*