17 december, 2006

Episode 18

Today when I woke up I didn´t feel like making a videoepisode for tomorrow. But after some chatting at the LG2K klotterplank I started a poll to findout what song I would record and perform.

The results were:
Rockenroll Suicide in a circusversion: 2 votes (Both from finanna)
Bruce Virvliz Lawn Blues: All other votes

Bruce Virvliz Lawn Blues is the song Whirlwind by Broder Daniel in a version about Bruce Willis and his lawn, written by Toby 2 Kenobi.
You can download the MP3 HERE.

The musicvideo is todays episode of Alarm X-Mas:

10 kommentarer:

Unknown sa...

Åh! läskigt, värsta psykobrorsan!

Synd att du försvann från msn, jag tänkte berätta värsta skvallret, men vi kan ta det en annan gång..

//Sis

Anna and Bjorn sa...

håller med söstra di...
HAHAHA...
skönt att se att sandra inte har ont i knät längre!!!!

Nils Wärmegård sa...

Hahaha, hon har fortfarande ont men offrar sig för rockenroll...

Anonym sa...

mycket bra tumme upp

Anonym sa...

åh gud jag tror jag dör, på riktigt




*dör*

så mycket känsla, så mycket ljust hår!? har du verkligen så ljust hår!?

Anonym sa...

Det kuligaste är att du är jättemycket full i skratt på ett par ställen - vilket man ser om man känner dig väl....

Tobias Grodmark (nä?) sa...

I must that I agree with your mother for once. You look full in laughter sometimes when you pose. But that gives feeling. And that is what this song is about. Felling. You are a boy with feelings.
I hope that Paolo sees this video or at least hear the song so that he becomes filled with pride that hes biggest fan is getting somewhere in the world of music.
Me my self listen to the song at least once every hour just to be reminded of my artistic genius and your good looks and outstraolning.

Your boy in the hood
/Tobster the robster

Ps. I like the hair. Thinking of colouring mine white for the party. What do you think?

Nils Wärmegård sa...

Do it baby! Do it!!

Yes Vilya, i blonderade my hair for our show. If you don´t like it you can cut it off...

Anonym sa...

men mitt mål är ju att du ska få andy warholfrisyr liksom! här klipps inget hår av.. fast å andra sidan, jag blir ju rädd om du är blond!

Anonym sa...

Jag tycker du ska raka av sidorna & ha det lite på sne, så där som på den där bilden du hade på Karantän för en massa år sen.

Och, OJ, vad hedrad jag känner mig nu. Det var en överraskning!