03 juni, 2008

Fortsätter

Nu när jag verkar ha börjat blogga regelbundet igen är det väl bara att fortsätta...

Dagen har varit soft. Mina dagar börjar bli riktigt coola nu för tiden. Jag har mest bara en tid att passa, det är 1315 som är pållektion, annars får jag göra lite vad jag vill, speciellt denna vecka då Rudi är i Norge.

Jag köpte nya pålträningsbyxor i morse. Dom på överskottsaffären där jag köper dom undrar alltid varför jag alltid köper samma sorts byxor. Jag försöker spela mystisk och säger att jag inte får berätta men att det är väldigt viktigt att jag har just DOM byxorna på mig...

Pållektionen gick bra, fast jag måste jobba in dom nya skorna, dom är fortfarande inte inkörda nog så dom är lite halkiga... Men det löser sig om några dagar.

Hela eftermiddagen spenderade jag med Corine, vi kollade på min kostym som är klar (imrogon skall jag ha sönder den i pålen) och sedan sydde jag "Flugan - The ultimate edition" efter egen design. Lite större än de flugorna jag köpte och framförallt längre, så jag slipper kvävas. ("man vill ju inte dö!" Nils förutspår polarisarnas smältning-1992)

Kvällen skall jag spendera med att klippa klart min karaokebakgrund... Och äta, massor av mat. Jag har bunkrat med tonfisk och leverpastej tillräckligt för att klara nukleär vinter...


Dagens Youtubening är mig som gammal...

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha... äntligen har du funnit din jämnlike!

D sa...

Asså. Du vet att om du börjar ha på dig sånna där HEMSKA batikish-teeshörts när du blir gammal så ställer jag in bröloppet!