14 juni, 2008

Flytt och flyt

Nu har jag fyllt första flyttkartongen. Jag började packa igår kväll men efter att jag rivit ner saker på golvet insåg jag att jag inte hade något att lägga allt i så jag gick ner på nightshoppen och tiggde banankartonger men dom hade inte några.
Så jag spenderade gårdagnatten med att installera Ubuntu på datorn, det verkar hett, men jag får fortfarande inte trådlösa nätverket att funka, men det skall jag lösa imorgon efter min ljuskollning tror jag... Idag köpte jag två fina plastkartonger med hjul, den ena är fylld till toppen och bredden med dvds nu, jag har fortfarande ca 1000 dvds kvar i hyllan...

Lin Meï ligger på sjukhus och har fraktur i näsan, kindbenet och käken och får inte bli opererad på en vecka för att hennes ansikte är för svullet. Stackars henne.
Jag dedikerar härmed mitt nummer till henne!

Mitt nummer går för övrigt bättre och bättre, idag ställde de snälla ettorna upp Gradängen (sittplatserna) så nu känns det som på riktigt...

Jag försökte för övrigt kolla i förra bloggen om det är exakt tre år jag har bloggat nu, det känns som att det var tre års jubileum för några dagar sedan...

Anyhow, nu skall jag packa vidare!

0 kommentarer: