13 juni, 2008

?????

Jag punktbloggar, det är sent och jag vill sova...

  • Paolo landade på Lin Mei idag, jag återkommer med mera fakta när jag har fått dom. Hon har enligt rykten brutit näsan och käken.
  • Mitt nummer blir bättre och bättre, igår hade jag publik och firade detta med att skjuta blixtar och vara bäst
  • Alexander Edström är här och hälsar på, han misslyckades fatalt med att få hem en ful rysk kvinna från Delirium igår.
  • Jag klarade att stämma den stora thereminen under enormt kaos idag (det har jag aldrig lyckats med förut) *SKITSTOLT*
GOD NATT, om 11 timmar skall jag vara tillbaka i skolan. USCH

2 kommentarer:

Anonym sa...

Om hon var ful så var det väl inte ett misslyckande. Fast jag tror inte hon var ful.

Anonym sa...

om Nisse säger att man är ful, då är man ful!