05 april, 2008

Orka blogga ordentligt, titta på den här istället:


Få saker är mera underhållande än katter som ger saker (typ hundar och bäbisar) stryk.


För övrigt har jag hittat en skitlång forumtråd med bara bra recept! Klicka här!

(Tillägg)
Dessutom håller jag på att försöka förstå det där twitteriet, till höger ( -> ) kan ni exakt vad jag gör just nu typ, jag har dessutom synkat den med facebook så nu kan alla mina stalkers kunna assassinata mig jämt.

Jag vet inte riktigt vad twitter skall vara bra för, men jag har synkat min facebookstatus med min twitter och uppdaterar allt från adressbaren på firefoxxx så alla kan följa min ät och sov rytm och sånt...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Livros e Revistas, I hope you enjoy. The address is http://livros-e-revistas.blogspot.com. A hug.

Nils Wärmegård sa...

Hej Livros, jag är mycket nyfiken på hur du kan förstå min blogg...

Anonym sa...

Det där gjorde min dag. Kissemissar is teh shit. :D

Nils Wärmegård sa...

vincent, är du Franz Vincent?

D sa...

jag älskar när du "bloggar om mig". mjao...