03 maj, 2007

Varldens mest langsokta skamt, 4 manader for sent

Ojoj.. Bloggmaster Nils bloggar tva dagar i rad... Alla hurrar...

Harom dagen upptackte jag det basta och mest langsokta skamtet i hela julkalendern Alarm: X-Mas. Jag har nu antligen fortydligat det...
Efter de 24 episoderna laddade ju jag upp min kara systers (ring mig btw) film om Astrid the Cat. Nu har jag dopt om den till dess ratta namn... Kolla in det har

Livet i ovrigt handlar valdigt mycket om mitt personliga projekt. Folk verkar tycka om det aven om dom spekulerar i att jag ar galen. Jag kopte scenklader till det idag, det blir en svart skjorta och svarta byxor. Jag funderar pa att skriva NILS bak pa skjortan.

Jag visade nyss allting for Sylvain och han gav mig en massa bra ideer pa hur jag skall fa nummret battre.

I ovrigt sa skiner solen skrammande mycket har i Belgien, jag gar omkring i sa kallade kortbyxxor och bara njuter. Alla borde komma pa besok hit, speciellt pa lordag.

Peace

4 kommentarer:

Unknown sa...

Meeh! Du svarar ju inte!

Anonym sa...

HAHA!! Har nu lurat i henne att Norge är en demokrati!?

Anonym sa...

Oj, jag postade kommentaren i fel blogg-inlägg.

Anonym sa...

Hipp HURRA på din födelsedag
13 maj 2007 blir ju du
TJUGO ÅR!!!