02 maj, 2007

Long time no blog

Oroa er inte kara Nilslovers jag lever.. Det gor dock inte rebecca, min kara dator, hon gick in i koma nar elias kom pa besok och sedan dess har jag inte sett till henne... Nu tror jag hon ar Stockholm.
Det som har hant sedan senaste bloggningen ar foljande:
  • Theremin runt pale funkade jattebra forsta gangen jag testade
  • Charlotte (france inte USA) fick veta att Norge var en demokrati
  • Thereminnen gick sonder
  • Benjamin kom i tid en gang
  • Jag overgav thereminnen och jobbar enbart med microfoner i mitt personliga projekt
  • Dessutom sjunger jag en lat vid namn shoreline
  • Christer har blivit satanist
  • Vi for till stranden en dag och jag badade i havet
  • Jag har brant ryggen i den mycket varma solen pa stranden
  • Vi har byggt ett jattejattestort sandslott
  • Jag och Thomas har kopt en gummibat dopt efter drottningen av belgien Paola
  • Drottning Paola kommer for ovrigt fran spanien
  • µSpanien ar ett land dar man dansar tango
  • Pa lordag firas nagonting, eventuellt EUs 50 arsdag eller belgiens nationaldag eller nat
  • Detta leder till att Drottning Paola skall fa se mig och Thomas och resten av La Familia de Mat chinoista upptrada
  • Alla som ar i bryssel kan alltsa pa lordag fa se mitt personliga projekts urpremiar pa lordag i sallskap av Drottningen av M**erf**king belgien (fran spanien)
Peace out Nilslovers

PS. borsta tanderna framfor datorn sa att det blir prickar over alla a, a & o´n

2 kommentarer:

Anonym sa...

Min tandkräm är vitt. Det är inte texten i din blog.

hampus sa...

Fint bloggat NILS!